BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

....

Publicerad 2017-05-11 23:25:13 i Varddag,

Tänk, här ligger jag i sängen och Emil sover, M sover och jag är klar vaken. Är trött men har så svårt och slappna av när vi alla sover i sängen, är lite rädd att M rör sig för mkt fast jag inte tror han gör de. Man är lite fjantig helt enkelt.

Har också börjat fundera på att byta bärsele. Har en Ergobaby 360 hemma men är mer intresserad av en Lenny lamb eller tula. Snart kommer skatten oxå så det blir nog o köpa nån av dom, evt efter (om) jag åker på bärträff o testar dom. 
Men får se. 

Alltså jag är helt slut i kropppen. 
Ska försöka slappna av o sova lite. 
Bjuder på en bild där jag o Emil posar o en bild när Emil sover på mage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela