BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Anime morgon

Publicerad 2017-05-17 11:51:31 i Varddag,

Hej!


Inatt har jag knappt sovit en blund pga min lilla son som envist ska amma i sömnen och samtidigt rulla runt för att sen börja grina när inte tutten är nära. Så nu när han sover sin FM tid (vi vaknade o gick upp vid 5 tiden först och sen före 8) då han ej ville somna om, sover nu så passade jag på att kolla på en anime på surfplattan. 
Den kom upp som förslag/ny släppt avsnitt på kissanime så tänkte why not.. 
Den har ett väldigt långt namn - Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records (sub såklart!) 
Skulle egentligen kolla via datorn/tv men den är på viloläge på tok för långt bort så når inte utan o väcka emil. Aja plattan duger gott o väl.

Imorgon är det också en bärsjalsträff i Hofors. Jag är grymt sugen på att åka dit faktiskt men åh mitt villhöver behov av att beställa mina sjalar tar snart över! Skattepengar, vart är ni?!? I need! 
Sen nu mest för att jag kände hur enkelt och bekvämt det va med en RS så är de nästan drygt o bära Emil runt i armarna och att han ska sova på en kudde i knäet när han kunde ligga myst emot mig. 
Tala om vad en träff gjorde med en, Hahaha att jag inte upptäckt detta tidigare på riktigt! När man har en bebis som växer så sakta och är liten i kroppen så har jag så mycket längre tid o sjala än andra. (Iaf med lätt last) tyvärr så måste jag invänta min LL sele tills Emil kommit till lite i längden. 

Sen att lillen snart sitter helt utan stöd är ju hur fantasiskt som helst! Vilken grej!
Han är 10månader okorr men 7mån korr. Ca 62cm 5-6kg. Han vill också gärna stå upp och lyfter på fötterna när han 'går' framåt. Duktiga killen! 

Nej men nu har jag lagt för mkt tid på detta inlägg. 
Ska fortsätta kolla och sen hoppas jag får igång datorn så kanske jag hinner spela lite WoW innan Emil vaknar helt :) 

Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela