BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Wow!

Publicerad 2017-04-14 18:13:28 i Varddag,

Okey, jag bloggar aldrig. mitt liv är ganska trist och varit trist :P
Gör oftast samma samma varje dag.
 
Fick bebis för 8 månader och han föddes i v.28+2 med sina 920gram och 35cm. Han har förgylt mitt liv en stor del och ger mig något och göra även om det just nu är gnska likt xD
 
ibland borde jag lägga tid på detta, man kan ju tjäna cash och de är ju aldrig fel.
Fast vad tusan vill folk en läsa om mitt liv..
 
foto? sure, jag är väl inte helt värdelös på de.
Anime? ye sure.. kan tipsa om typ veckans serie istället för outfit.
Min bebis? njaa lite absolut men ej direkt.
varddag? sure sure.. 
 
well.. sum stuff..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela