BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Påsken över

Publicerad 2017-04-15 21:24:01 i Varddag,

God kväll! 


Nu är påsken över och vi sitter i bilen påväg hemåt. Äntligen ...

Emil sov inget alls men allt gick bra trots det. Mycket folk och han hade alltid ett leende och ge alla runt om sig som pratade med han. Hans smilgropar fångar hjärtan :)

När vi kom dit drack vi kaffe och många pysslade med sina äggjakter åt andra för att vi sedan åt mat. Det vanliga på bordet - sill, potatis, lax, potatis, rökt lamm, omelett och köttbullar. Allt var super gott! 

Vi hade äggjakt med många kluriga rebusar ,gåtor och mycket spring runt bondgården. 
Alla var super nöjda över sina ägg och fick sig en liten sockerkick efter maten och motionen. Välbehövligt! 

Sen var det mest umgänge och lite memma med jordgubbar som gällde. Jag drack även ett glas vin medan Emil umgicks med pappa o sin farfar, ibland får man njuta. 


Dom har många olika djur på gården, hästar, kor, getter och får. 
Emil har till o med redan en egen häst, Euforia, ett föl som är född ungefär i samma tid som han och tanken är väl att dom kommer "växa upp tsm". Jag med min häst rädsla, kommer bli super!

Men är också helt slut, brukar ju sova vid den här tiden annars när vi är hemma men bara 1 1/2 timme kvar av resan.

Glad påsk och önskar er alla en toppen helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela