BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Ja..

Publicerad 2017-04-16 19:25:18 i Varddag,

Dagen bjöd på mest soffsittande faktiskt. Emil var helt slut efter igår så han har vilat en del, lekt med sin pappa och mig. Jag har så ont i nacken och snart går de upp i huvudet o har ingen idé om hur jag ska få bort den :/ brukar kunna få migrän om det går för långt så jag hoppas de ger med sig. Får be M massera kanske? 

Iaf har jag spelat Sims 4 och fortsatte på familjen jag gjorde för ett tag sen. Blev giftemål emellan dom och en bebis föddes idag, bebis Jonas. Ska bli spännande och se hur han utvecklas vidare i spelet.
Haha ja just ja, på tal om annat.. haft barn i trappen som sprungit och busringt på dörren idag. Funderade länge över varför men när M kom och sa att han träffat på dom ute och dom frågat vart vi bodde så förstod jag. Därav deras små förvånade miner när det är jag som öppnar dörren och inte han. 
Det dryga är dock att Lexi skäller vid pling på dörren och maestro blir så glad. Sen visar det sig att inget händer. Haha! 

Snart är det läggdags för Emil så vi ska ge lite gröt och sen får han amma i soffan och hoppas han somnar. 

Trevlig kväll. (Här tror man klockan är runt 4-5 men man blir lurad för de är så ljust) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela