BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Gah

Publicerad 2017-04-15 12:16:49 i Varddag,

Vilken jävla resa..


När barnet varit vaken sen klockan 8 och bara sover Max en timme under en resa och vaknar flera gånger om o om igen. Man bara vet att han kommer va sur och lättgrinig under dagen. Är snart framme hos svärföräldrarna på deras fina berg.

Vi stannade till och handlade och Lexi börjar yla på en tant som resulterade i att Emil vaknade med ett ryck. Och då har jag.. fy men erbjudit bröstet i bilen (fördelen med större byst) men ack min rygg. Blev så sur att jag hade kunnat kasta något så långt jag bara kan.. enbart för att hunden väcker barnet jag kämpat med o söva i en timme i bilen. Blir så matt.. 

Sen försöker jag prata med killen om det o berätta hur man mår... får man tydligen inte göra utan att han tar illa vid sig istället. Suck. 

Ska försöka dra på ett leende snart, njuta av solen och hoppas dagen inte blir helt kaotiskt. Trots den säkert blir de. 
Hundarna kommer härja med deras, massa folk, trött bebis och en kille som påstår sig sluta rökat men börjat igen och ökar mitt sug. H-vte. 

Aja bjuder på bilder ifrån vägen upp på deras berg. Är himla fint! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela