BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

tusan.....

Publicerad 2013-01-16 01:42:45 i

ibland sker saker oväntat. en vändning tar vid lr ngt oväntat sker. kanske är det en person som gör något annorlunda. . frågan man alltid ställer sig vid förändring är "blir det rätt". ? kanske är det bara jag men jag är en person som är otroligt envis o även som många säger, kallhjärtad.
jag älskar djur , min hund och mina råttor betyder guld för mig. I mina ögon är dom bäst även om dom är olidliga, olydiga eller bråkiga drama Queens . haha..

just nu ligger jag i deras rum, haha ja dom har ett helt sovrum som är deras. ;) lyx?
kolla buren ;) ( som såg så tråkig ut på bild insåg jag) får liva upp dem imorgon ^^





aja imorgon ska jag o min mamma o titta på huset. Awesome!

idag lr ja inatt ska jag sova djupt.. har inte sovit mkt alls på över en vecka. blah. .

ha en bra natt. ♪( ´∀`)人(´∀` )♪

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela