BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

knappt tid.

Publicerad 2013-01-11 14:01:00 i Allmänt,

Har en jobb vecka där det knappt består av någon som helst fri tid. Är lite halvt som halvt jobbigt. Ser knappt sambon och idag ska jag iväg o jobba 18.00 till 06.00.

Söker en sån inspiration till att börja tappa mina kilon lite fortare.
Hade ett pepptalk med mig själv också för att känna mig motiverad. Need to be!

Jag är en sån envis person och jag har slutat röka vilket är en stor bedrift. Då kan jag vara lika envis o tappa ett par kilon! RIGHT?

Aja, vi får helt enkelt se.
Kanske gör en kategori om just pepp o motivation? Då blir det nog mkt bilder o kanske lite små inlägg om hur det känns för dagen. Eller tappar man konceptet på vad min blogg handlar om då? Nja, det tror jag inte.. Min blogg handlar ju inte om något speciellt alls ändå..
 

Kommentarer

Postat av: Ido

Publicerad 2013-01-11 15:23:29

Du är grym! Nu när de lugnat ner sig med skolarbeten ska jag också börja motionera. Som sagt, sällskap skadar aldrig så vi lär ju höras :)
puss & kram

Svar: Tack, jag försöker men har så himla svårt och ta mig ner under 80. Går på promenader, äter enligt LCHF men fan just att gå ner under 80 stäcket är så jävla svårt. men när det kanske går ner under så rullar det på. Du är så välkommen och starta med mig, det blir bara kul!
Martiina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela