BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Första jobbdagen..

Publicerad 2013-01-07 20:11:24 i Allmänt,

Hej!
Första jobb dagen efter all denna lång jul ledighet.. Sov knappt en blund inatt pgr. av en massa olika anledningar. Suck. Varit så trött idag så jag har knappt kunna hålla saker ordentligt i handen, fattat noll osv.
får sova tidigt ikväll iaf så man inte behöver vara lika trött imorgon som idag.
 
Gick hem ifrån jobbet, tala om hurtig! Fick (överatala) Madde att gå också så fick sällskap och sen gav jag henne sällskap en bit också. Imorgon ska jag gå till jobbet och hem! SCORE!
 
Just nu så åt jag nyss Lax medans min kille sitter och spelar UFC med en gammal kompis. riktigt spännande.....
 
Även idag så var det sista arbetsdagen med en kollega, hon ska äntligen ge sig ut och jobba med sitt yrke hon kan och ska jobba med! Hejar på henne! Fight! :D
 
Bara jag som tycker det är skönt att julen är över så man kan återgå till en vardag som egentligen aldrig är värst speciell? Sker samma saker hela tiden. Va hemma, äta, gå ut med hunden, leka med råttor, kolla tv..
Gah! Måste fan börja umgås med folk och kanske ta promenader, snabba kaffe luncher.. Nytt år, nya tag!!!!
 
 
 
 
Wish me luck! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela