BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

jobb jobb...

Publicerad 2013-02-05 21:50:23 i

känns som dagarna bara går fort förbi. . även så här jag tappat så mkt motivation o inspiration till att göra ngt.
jag slutade t.ex röka som det va de lättaste saken i världen men tamme tusan kan jag inte ens gå o träna o tappa kilon .. åh fy..

har inte fått något svar lm huset så bara o hoppas på ngt bra.. avskyr o veta att någon annan sitter på ett kontor o bestämmer vart jag ska få leva, bo och när! det stör mig!
speciellt när dom säger nej så blir jag ledsen, varför ska dom bestämma vad jag kan o inte kan klara.. gaah!

men en bra sak idag va att posten ringde på dörren o gav mig ett efterlängtat paket som innehöll min pocky! fan vad gott de va! men imorgon blir de o simma så de är borta ;)

kvinno vecka på g kanske? brukar aldrig va deppig annars.. ヾ(●゚ⅴ゚)ノ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela