BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

helgen...

Publicerad 2013-02-03 15:56:08 i

den här helgen har varit lugn o skön. vi har haft en asiatisk kväll igår där jag gjorde sushi o miso soppa. himla gott!
idag kollar vi på film o njuter av söndagen bara,inga måsten!
dock ska jag städa burar o lite sånt men det är bara lite extra tid med grabbarna ;)

tog en fin bild på älskling o hunden nyss..



nu ska jag göra lite o äta sen ikväll b, irriterande det en wook. nomnom.

en sak jag längtar till som kommer på posten snart är mina pastell färger till håret. kommer bli så himla häftigt o kunna göra slingor i alla färger. rn regnbåge o allt. sen tvättas det ur på en-två tvättar.. mångfald, yes!



då jag inte kunde finna ngn bildkälla förutom till ett företag som säljer dom här chalk pastells så, ja.. etsy.com ?

nu fixa lite hemma..
hoppas alla haft en bra helg. (´∀`σ)σ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela