BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Hej å hå!

Publicerad 2012-09-11 15:00:00 i Allmänt,

Hej mina få läsare!
 
Som vanligt är det ingen ursäkt av mig för att jag bloggat dåligt men det här året har nog varit bland dom sämsta i mitt och älsklingens liv! Året har varit fullt av hemskheter, olyckor och allt som allt!

Den senaste sak som hände i våra liv var att våran hund fick en blödning i ryggen som gjorde han förlamad i bakbenen. Dock så trodde vi att det var värre än de va, så nu ger vi han medicin och rehabliterar han här hemma fast han fick ligga på sjukhuset i 3 dagar innan dom ansåg att han var pigg nog att komma hem. Så våra dagar ser ut såhär;
- 5 minuters promenader
- 6 ggr per dag ska han ut.
- Se till så han går sakta och rätt med hjälp av en bärsele.
- Hoppas han kissar och bajsar som vanligt (Men det sker bara en gång per dag) Om det inte kommer inne.
- Se till så han vilar när vi inte är ute. Vilket inte är så lätt för han är pigg!?
 
Så dagarna är fulla av stress och planering. Blir lätt så tills vi ser hur saker och ting går framåt.
 
Bjuder på en bild jag tog på busen idag när han fick låna min benvärmare som halsduk ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela