BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

As usuall!

Publicerad 2012-11-09 01:35:06 i Allmänt,

Well. Jag verkar uppebarligen gilla att inte blogga ;)
Kollar in min egna blogg ganska ofta och tänker "Nu skriver jag ett inlägg". För någon enstaka läsare har jag kanske som följer mig men hur kul är det och läsa samma dumma inlägg hela tiden? Inte kul.
 
Men ärligt, jag har tagit upp de här förut. Hur mkt kan en människa ha som händer i deras liv att dom måste uppdatera flera gånger per dag om en MASSA dom gör. alltså, jag typ njuter av att inte göra något! :)
Eller jag har fullt upp med alla råttor och sen min hund som är lite bättre nu men ändå.
Gör jag inte de jobbar jag och hur kul är de och läsa om t.ex "Hej, idag har jag plockat skär på pinnar hela dagen". LOL!

Men kan iof skriva att det va ruskigt kul när en ifrån jobbet kom förbi med sin dotter och kollade på mina råttbebisar o vuxna . Nu är dom hel sålda och kanske kommer skaffa egna små råttor ;) alltid kul att föra visdomen vidare.
 
Är också själv hemma hela veckan då min älskade sambo är i sthlm och jobbar lite så vi får råd med en ny tv. Våran tv dosa hamna mitt emellan ngt bråk (hur vet jag faktiskt inte?!) men jag fick ett nytt xbox 360 slim av min karl och nu kan jag inte ens spela för att dosan man använder för AV kanalerna är den som gick sönder. Och jag menar sönder, den låg i bitar. Suck!

Slutade också röka för snart 2 veckor sen, går awesome och låta bli! Yay me!
Och började med att äta enligt Atkins i tisdags så hoppas på något spännande resultat. ,(^_^)y
 
En av alla små bebisar hos mig men den här lilla sötnosen kommer att få stanna kvar hos mig!

Det är ganska så kul att föda upp bebisar men när man får så många kullar som jag får är det inte så himla lätt. Tur att alla bebisar har hem och jag är säker på att dom kommer få fantasiska liv! <3
 
Nu ska jag se om det finns en serie jag kan skriva om så får jag tidsinställa det så det inte kommer direkt efter det här. Är inte ett dugg trött och ska väl äta en liten sallad snart.

Ni får ha det himla bra alla (få) som läser min blogg! :)
XoXo.

Kommentarer

Postat av: Michelle Jonsson

Publicerad 2012-11-09 17:44:18

Vad underbart med alla små liv som du har räddat <3 Jag hoppas att lilla pälsbollen blir helt återställd. Många kramar <3

Svar: <3
Martiina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela