BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Oj oj..

Publicerad 2012-05-16 13:12:58 i Allmänt,

WOW!
Va typ skit länge sen jag skrev ett inlägg (får skylla mig själv)
men har helt enkelt inte haft tid, legat med migrän, varit borta, jobbat osv..

Fast idag kanske man åker ut och grillar med älsklingen, hoppas bara på lite bättre väder! Just nu är det ganska molnigt ute men jaa, är man med sitt hjärta och hunden så spelar väder egentligen ingen roll..

Hahaha insåg också igår att jag inte bokat tid för besiktning så imorgon sker det. Tror dock det blir några fel som måste åtgärdas. Handbromsen suger så den blir det nog garanterat en tvåa på! :/

Well well..

Började läsa om mangan, Chobits igen! Fy tusan så bra den serien är! Både mangan och animen är suveräna!
Är ett stort fan av Chobits!
Önskar vi också kunde ha persocoms i världen! Skulle ha en liten söt laptop som typ Plum eller Kotoko!


Söta eller hur?!?!

Men om jag nu ska ut och grilla idag så ska jag ta bilder! ;D

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela