BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Fredag.

Publicerad 2012-08-17 16:45:01 i Allmänt,

Hej hej!

Idag är det fredag och jag har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet :/ Vakna vid 1 idag och skulle säkert kunnat sova längre. Aja, idag ska mamma iaf ha hunden då jag och <3 ska åka till hans mamma. Imorgon är det begravning så är lite tuffa tider nu :( DU ÄR SAKNAD <3

Men på måndag börjar allvaret på riktigt för mig, jobbar en hel drygvecka efter en 6veckors lång semester, bara och bita ihop! Ska dock få byta bort mina förmiddagshelgen till nätter med en annan från ett annat lag så kommer bli skönt! Hatar och jobba förmiddagar så tackar och bugar för nätter!

Orkar inte ta ett kort med systemkameran så får bli en webcam bild på mig idag! But just my face ;)



Och haha hittade en bild på hur jag såg ut för kanske 4månader sen!
Väldigt mörk i håret (håller på och gör mig själv blond igen)


Tycker jag passar i båda färgerna dock! :)

Tänkte jag ska slänga upp ett litet anime tips också senare idag! Va länge sen jag gjorde det nu och har sett så mkt som vanligt men är svårt och välja ut lite serier som kan passa alla ;)

JUST JA, igår kväll bakade jag mina första kanelbullar! Dom blev inge bra alls :( Råkade ha för mkt mjöl tror jag så dom blev hårda.. aja dom smakade kanel iaf så får väl pina i mig dom och ge mig på att baka bullar fler gånger tills det sitter! :D

Tänker på er alla! <3

Nu ska jag göra klart allt innan vi ska åka!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela