BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Denna lååånga väntan

Publicerad 2012-08-15 18:36:22 i Allmänt,

...

Efter hela sommaren som varit fartfylld men camping semester så har jag inte varit så bra på att blogga eller orkat söka inspiration till det. Who cares?

Idag fick jag dock en kaffe maskin, en Tassimo av min sambo! SWEET! Så nu sitter jag med den första koppen cappuchino och inväntar en riktigt god och fin måltid med Fläskfile, sparris och getostrissotto!
Undrar vad jag gjort för att förtjäna detta idag eller är det kanske han som varit dum? hahah! Nejdå men ibland blir jag lite bortskämd ;)

Titta så fin den är!
Har alltid velat ha en egen och nu är den min! <3
























Det är en riktig kärlek att göra sånt kaffe, såklart har vi en riktig kaffe kokare också men kan va gott med ngt som smakar som på resturang och så!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-08-15 23:57:36

Thank youuuuuu. Det har jag! Du med?



Se där, se där, där är den ju, kaffemaskinen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela