BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Tävling via Mixx.se

Publicerad 2012-04-21 02:15:15 i Allmänt,

Åh, såg att Mixx.se har en sån awesome tävling nu!
Den kan man inte missa och va med på! ^_^

Tävlingen är i sammarbete med MyLoveToys.se och jag kikade in deras sida och verkar jätte spännande!
Det är en tävling jag verkligen skulle vilja vinna! Hennes inlägg om tävlingen hittar ni här!

Skulle passa så bra om jag vann för då kan jag överaska min älskling när han kommer hem med ännu fler roliga saker jag planerat ihop! Åh han kommer bli sååå överaskad och fler saker är pricken över i´et!

*Håller mina tummar*

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-21 18:48:40

sv. ja den är grymt praktisk! :) vet inte, tror det var cervera eller nåt sånt.. för nåt år sen dock. :P åh, jag är också med i mixx's tävling. :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-04-22 15:54:00

Hej!



Jag har samma bloggdesign som dig, så jag tänkte höra hur du gjort för att ändra i headern?

Postat av: vasses

Publicerad 2012-04-24 20:42:45

Det går inte att öppna länken ju :( .. Och gud vilken söt design du har !!

Postat av: natalieljung

Publicerad 2012-04-24 21:08:10

Hej sötis! Fin blogg har du, hade blivit jätteglad om du kikade in på min blogg och kanske kommentera nånting?

KRAM!

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-04-25 11:15:54

http://kaffehornan.blogg.se/2012/april/tavling-pa-g.html



Supernice tävling som du ej bör missa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela