BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Hmm..

Publicerad 2012-04-25 14:56:38 i Varddag,

Hej hej!!
Vad kul att jag fått så mkt kommentarer dom här senaste dagarna, känns jätte kul! Tack! ^^

Vet att bloggen inte riktigt varit aktiv men jag är inte heller så aktiv och hur kul är det och läsa om mina tråkiga dagar..? Ska dock lägga upp två tips om serier idag hade jag tänkt! ^^
Men insett att jag måste bli mkt bättre på att skriva recenstioner (Stavning?!?) haha, men blir kanske senare om intresset för dom ökar eller något!

I måndags hade jag en sån riktigt gråt dag, världens crybaby! Men satte i ny p-stav så tror man blev typ överfull av hormoner! hahahaaha! Min kille trodde inte jag va riktigt klok ;)

Så idag har jag jobbar FM och kan säga att det är inte ok att gå upp så tidigt! fy! Hu!
Samma visa imorgon men sen är jag lång ledig igen! ;D Wiho!


Min bakgrunds bild på datorn!

Ja, men nu ska jag åka ner på stan och hämta ut ett paket! YES! Väntat ett tag på de nu.. sweeeeet!

Ha en sån bra dag alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela