BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Som vanligt!

Publicerad 2011-11-16 21:03:28 i Allmänt,

HAHA alltså jag är typ as kass på det här! Men har haft fullt upp med en dryg period och sen har jag umgåtts med Lillsussie o Tim sen jag blev ledig :) Vi har druckigt lite vin, ätit både pizza och taco dom här dagarna så tusan bör motionera mer nu! :D

Tänkte lägga upp en (enligt mig) riktigt fin bild på min buse! <3


Taget med mobilen <3

Nu ska jag väl slå mig ner och glo på någon serie då jag är ensam ikväll ^^
Imorgon ska jag som det är tänkt, ta en kaffe med Ido och sen ha tjej kväll med Lillsussie..

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2011-11-16 21:50:03

Det där är en bild som verkligen gör sig bra i svartvitt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela