BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Västerås.

Publicerad 2011-05-26 21:14:58 i Allmänt,

idag har man varit hela dagen i västerås och kollat runt, handlat lite saker till hemmet och så, blev tandkräm, hårinpackning, locktång, duschkräm och sånt.. Handlade en present till Palle :)

Jag skrev ju om dom där myggarmbanden jag beställe. Fick hem dom idag så jag menar tala om bra leverans! MEN jag hade beställt 4st och då skulle man få en 5 gratis men när jag öppnar paketet ligger det 11st där!!!!! Blev tok glad!! :D Det bra är att dom har så mycket annat för jätte bra priser :) Ska testa dom och funkar det är dom min bästa vän i sommar kan jag lova! *Kärlek*

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen sova för imorgon börjar jag jobba igen och det är hela helgen+veckan tills på fredag morgon som jag kommer ha fullt upp. Tjoho!

Lägger upp lite bilder på det jag handla idag, imorgon!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela