BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Hej Hopp!

Publicerad 2011-07-27 17:39:47 i Allmänt,

Idag vakna jag jätte sent, vid 12.. Men men vi drog ut på en promenad i den galna värmen så blev inte så jätte lång, kanske 45 min.. Sen när Oscar kommit hem från jobbet köpte han en skatebord och åkte nere vid Risbro skolan så vi satt där ett tag och Castor fick springa o leka runt oss ^^


Nyss fick Castor duscha lite då han känns flottig, vilket gick jätte bra! Så nu har vi en ren och go vovve!! <3

Och får lägga upp lite bilder ifrån typ Random dagar :)
En kväll så hade vi en riktigt vacker himmel men tyvärr så blir det alltid regn dagen efter (vilket det blev) men jag fotade himlen ändå!

Snart vi vi äta hem gjord pizza! Min halva är full av tonfisk, oliver, lök, skinka, fetaost och färska champinioner! MUMS! Ska ta kort när den är klar så lägger jag upp bild här!

Soooo loong! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela