BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Vaaaarmt

Publicerad 2017-05-26 14:04:06 i Varddag,

Satan vad varmt det är ute. Ska inte klaga men ändå..


Vi gick ner på marknaden som är i stan nu, "våryran". Emil åkte i sele på mig och M bar Mobilen 😂 
Tyvärr så var den så mkt mindre än den brukade, va bara några enstaka stånd och knappt ens ett stånd med godis. Nä det är så synd att dom få saker som händer i en stad bara blir mindre o mindre för o sen dö ut :/ 
Jag köpte iaf en flaska rosé vin för 35kr på bolaget så räknas väl inte som marknadsköp. M köpte rökt ren så det va väl ok :) 
Ikväll ska vi äta något gott iaf men jag hade så hoppats våran grill skulle komma. Beställde en elgrill för ett tag sen. Tyvärr inget roligt i posten alls.

Men jag har äntligen beställt min första ringsjal idag! Hade så sjukt svårt och bestämma mig för vilken så skrev upp dom fyra jag har emellan på lappar, bad M knöggla ihop och så blandas dom av mig och Emil plockade upp en av dom. 
Så vinnaren blev (vald av barnet själv) Oscha sling - Rings of Power Glîn Ring Sling. 
Ska ta bild sen när den kommit så får ni se hur den ser ut. 
Jag har känt på en sån tidigare så jag vet vad jag får. Kommer iof beställa en till ifrån oscha men när skatten kommer. 

Hej så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela