BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Mors dag

Publicerad 2017-05-28 09:12:50 i Varddag,

Vakna av att Emil slår mig med sin lilla hand och rycker i kanten av kudden. Klockan halv 7... ändå så tycker jag vi har bra sov tider, aldrig behövt gå upp före 6 egentligen.

Men idag är det morsdag, min första! 
Startar den med frukost, kaffe och ett avsnitt av nya serien jag kikar på - Anohana. 
Sen ska jag försöka få tid och få i hårfärg gör klockan 4 sen skulle det va nån ufc gala M ville kika på så ska låta han göra de :) 
Men sen får vi se vad jag gör. 

Grattis alla mammor därute idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela