BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Idag

Publicerad 2017-05-21 13:21:09 i Allmänt, Varddag,

Skrev ju inlägget innan nyss men de var tänkt för igår EM. 

Idag är väl vädret sådär. 
Jag sov iaf som en stock och det va behövligt. Tur Emil kan ta för sig själv av boobisarna på natten så inte jag vaknar varje gång. 
Idag blir det evt fika med vänner men just nu inväntar jag mat.
 spelade lite WoW medan Emil sov en stund  tidigare men farmar bara mats för vile of sands. Bara receptet kvar och få så nu blir det och ha en jäkla massa tur. *håller tummarna* 
Ni får en vacker tlfn bild på min main. Spelar ju såklart på tvn i varddagsrummet så har det ganska schysst ändå ^^


Ah well får väl se om jag tar med kameran ut en sväng idag när jag ska iväg. 
Längtar tills mina sjalar kommer och vädret blir lite roligare, värmen bryr jag mig inte om men vill ha fina dagar så man vill va ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela