BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Fullt upp

Publicerad 2017-05-26 09:06:20 i Varddag,

Hej. 

Vissa dagar använder jag knappt tlfn! 
Emil är så sjukt livlig och aktiv. Det ska ålas, röras, smakas, rulla och va överallt med sina små händer. Det är helt underbart men visst är det lite tufft, ska jag inte ljuga om. 
Speciellt när han inte sitter helt 100 eller kan ställa sig själv upp utan man måste hålla i hela tiden. Haha. 
Sen när de är varmt och ljusare så sover han sämre och blir lätt övertrött. Igår sov han typ 30min på hela dagen trots oändliga försök o söva. Gick med han i sele som han somnade i men såklart när han sover o jag njuter kommer M hem och Emil vaknar. 
Då svors det långa ramsor i huvudet. 
Sen la vi oss i sängen halv 7 för o få han o sova. 

Så medan han sov så kollade jag först ikapp mig på Boruto - the next generation. 
Sen en film jag väntat såååå länge på! Och wow, jag grät omvartannat för mig själv. 
Koe no katachi
Jag har knappt ord att använda över hur bra den här filmen va! Den hamnade direkt på toppen av filmer jag gillar inom anime. 
Se den.

Idag ska jag försöka köpa min första ringsjal! Sen använda o evt gå ner på våryran o spendera en hundring. 
Men Emil somnade om nu så får se hur dagen ser ut. Hoppas det blir en bra dag! 

Ciao🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela