BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Fika

Publicerad 2017-05-21 13:12:56 i Varddag,

Blev en jätte trevligt stund hos min bff's föräldrar. Smörgåstårta, kakor, bullar och jordgubbstårta som man smällde i sig. tala om onyttig dag! 

Men efteråt gick vi hem till oss och jag tog nått glas vin med Bff(Syster benämns hon som i bloggen) och hennes nya kille. Är så roligt och se henne igen när hon nu flyttat till storstaden och lämnat oss bönder kvar. Vi drack av den här echo falls - Pärsika och mango 8,5%. Smakar typ fruktigsaft. 
Men som tur är dricker jag knappt aldrig och mest för det är gott. 
Sen gick dom hemåt och jag o M kollade på andra avenyn innan mina ögon gick i kors och sängen kallade. Emil sov i famnen på mig o bars in. 

God natt. 

Kan man ändra datum i efterhand på inläggen? Hm..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela