BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Fika ute

Publicerad 2017-05-21 18:48:29 i Varddag,

Hej!


Blev en fika idag med några vänner och deras barn :) en tripp till våran hembyggdsgård i stan där vi drack kaffe och små pratade lite. Självklart är jag alltid typ, vet inte vad jag ska prata om och kasta in mig i för samtal. Haha men det är trevligt ändå! 
När vi fikat färdigt kikade vi på lite handgjorda smycken och sen drog alla hem. Jag tyckte det va så fint väder att jag bestämde mig för att gå en vända med Emil o vagnen o nyttja stunden. 
Sagt och gjort, vi gick till min pappas o lillebrors garage då dom va där och tvättade rallybilen. 
Stod med dom och pratade, Emil fick sitta på morfars motorcykel som va spännande blank. 
Tog en del bilder såklart (tur jag tog med kameran) så blev nöjd över vagnsbilderna och bilder på moffa o Emil. 
Sen bjussade jag på lite god mango, banan o vanilj yoghurt (hipp) så vi kunde gå till bilen utan att Emil skulle grina. Det gick inte! Hahaha så jag skjuter vagnen och bär barnet som nöjt kollar sig omkring. 
Jag börjar tro han verkligen är ett sjalbarn och inte vagnsbarn. Längtar ihjäl mig efter att få börja använda dom när jag kan köpa. 

Iaf så somnade han i bilen på vägen hem och nu sover med mig på balkongen medan jag dricker saft och skriver det här inlägget. Kommer lägga bilderna i ett eget inlägg ovan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela