BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Snart gått 1 år

Publicerad 2017-06-18 18:33:06 i Varddag,

..sen Emil föddes. Det går med sån fart! Knappt så man hinner med i svängarna, jag blir ju liksom oxå ett år äldre 😱 

Men nog tusan är det inte samma barn som för ett år sen, nej nej. Nu ska det ålas, stå och träna på att gå! Vilken unge och vilken resa vår familj gjort under året som gått. 

När jag nån dag får lite tid ska jag skriva ett inlägg om hur, varför och när Emil föddes :) 

Han härjar satan så får pausa inlägget. 
Full rulle.. 

Bilden är ifrån neo när Emil va bara några timmar gammal! Älskade lilla barn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela