BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Höhö

Publicerad 2017-06-13 22:04:56 i Varddag,

Alltså dagarna bara går! 

Jag vet inte ens vad jag gör förutom att alltid ha sån otur. Räkningar, lite cash, bilen går sönder ifrån ingenstans. Suck. 
Tur Emil iaf gör framsteg som gör en lycklig! 
Vill ha mer sol och möjlighet att göra saker ute med barnet.
Idag är han trött men ändå inte trött.. 
säkert nån efter verkning av att han haft lite feber i ett par dagar och jag vilat massor med han. Nu vakna han upp när han hörde pappa komma hem ifrån jobbet och bara kastade sig över mig emot han. Så himla fint! Så sa han oxå typ baow som vi antar är pappa, medan maow är mamma ;) 

Försökte ta lite kort med Emil idag, ja de gick sådär. Han ville bara stå och göra annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela