BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Ny dag

Publicerad 2017-04-18 09:39:15 i Varddag,

God morgon ^^ 


Är ju med i Viktväktarna i ett hopp om att få en bättre syn på mat och äta nyttigare. Iof så är jag person som äter 1-2 gånger per dag fast jag vet att man bör äta. Inte så att det äts onyttigt men fel. Har en del övervikt innan jag kan må bättre. Har vägning Idag på mötet så hoppas på ett litet minus iaf, har varit en del fusk när man mått lite halvt.

Här på morgonen var vi alla härjat i soffan och tagits en del kort. Vi insåg att jag inte är fotogenisk utan verkligen ser ut som.. haha. Ja.. sambon och Emil är dock jätte fina på kort. Kanske är därför jag är den som tar kort jämt och att bilderna blir fina i våra album men bilderna på mig är där men inte lika fina. 
Vet ej vad dagen mer har i beredskap för oss men min mamma skulle komma förbi på EM så är det fortfarande fint väder skulle vi gå ut med lilla Emil och ta lite bilder i det fina området bakom huset. 

M, Emil och Maestro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela