BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Hej hej!

Publicerad 2014-10-02 13:08:00 i Varddag,

Blaa..

Idag är det som vanligt jobb som gäller ;D

Men igår när jag kom hem så var våran mellersta hund så himla dålig, kräktes o var lös i magen :/ Enligt sambon hade han ätit något bajs utomhus (usch!) och blivit dålig över det. Pratade med vet. som bad oss avvakta och som tur är kräktes han inget alls under natten och verkar må bra idag. Suck. Hundar kan aldrig låta bli saker så man blir alldeles hispig.


 
Till min födelsedag den här månaden blir det o spendera dagen innan på Bodaborg med ett par kompis o deras vänner. ;D Kommer nog bli riktigt kul. Va så himla längesen man var där. Dock tror jag att ja bör träna lite innan så man inte flåsar sig helt slut på första rundan. Haha!

Var också sjuk hela förra veckan men är bättre nu, verkar som folk blir sjuka vid den här tiden på året, är många på jobbet som är hemma.

Nej nu ska jag kila o jobba ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela