BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Ojojoj!!

Publicerad 2013-08-04 14:20:53 i Varddag,

Hej!
 
Nu var det verkligen månader sen jag skrivit. Så himla skoj är de iof inte med att blogga som de var förut.
 
Men det är mkt som sker i livet nu. Jag och sambon ska köpa hus och flyttar redan in nu i augusti! Känns så overkligt och spännande.
Våran lilla valp är inte så liten längre, en riktig slyngel kan man säga ;)
 
Semestern är snart slut och den har varit toppen.
Vi var nere och campa i Smögen/Kungshamn i en vecka sen åkte vi vidare till Tylösand och bada i havet o sola! Fan vad fint det va o bo i tält.
Passade även på att åka förbi min bästa vän i småland <3
 
Ikväll ska vi på bio och kolla på World War Z i 3D. Hoppas den är så bra alla säger. :)
 
Vårat hus!! Står en bit på landet så det är allt vi önskat oss! Fy fan det är såååå många vuxen poäng så det skriker om de! SWEET!
 
Semester i sverige när den är som vackrast!
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela