BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Västerås på heldag!

Publicerad 2012-04-27 19:47:53 i Varddag,

Hej Hej!
Idag gick man upp tidigt igen men för att åka till Västerås och hjälpa till på en hund utställning, dock byggde vi ringarna så man är sååå slut.. Va så mycket tejpande och mätande! Men utställningen börjar imorgon o håller på både lördag och söndag. Funderar på att åka dit på söndag för ikväll ska jag ta mig några glas vin :)

Efter vi var klara åkte jag och min kompis till erikslund o handla lite :) Fick med mig en del tröjor och sånt i dom coolaste färgerna! Så jag.. Dom är gröna, oranga och blåa! Ihiii längtar tills jag kan ha dom på mig (typ imorgon) Hahah!
Stannade en stund hos min kompis innan jag åkte hem och plockade upp en ny hundsäng till Castor som hon ville bli av med! Den är så fin! :)

Och här är kläderna jag köpte! Visst är dom snygga?!






Av samma som den blåa är köpte jag även en grön men känns onödigt och visa den!
Kläderna är ifrån H&M och gina.. :) Är mkt nöjd!

Köpte även en sak jag velat ha såå länge! Köpte OSIS puder! :D YES!

Ha en bra dag alla! Nu ska jag njuta av en cider, ett avsnitt av D.Gray-man och sen duscha!

Kommentarer

Postat av: Kitiwara & Ying

Publicerad 2012-05-12 17:15:55

Förlåt för sent svar, men hoppas allt är bra med dig! (:



Var gärna med på veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/may/vinnarna-ny-omgang.html :D

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela