BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Hej hej!

Publicerad 2012-04-11 15:01:38 i Varddag,

ÅH I KNOW!!
Jag har bara jobbat och jobbat, ätit och ätit och sovit hela helgen. Mitt hjärta var hemma så hann  få gosa med han iaf 8 timmar, suck! Sen i söndags fick jag sådan smärta i min handled så stannade hemma, i måndags kväll kom ett sånt migrän anfall och jag hann inte ta min medicin så har legat i en totalt nersläckt, stängda gardiner och totalt tyst lägenhet i 2 dagar nu! :/ Folk måste börja tro att jag är en vampyr så mkt som jag är borta, kommer hem konstiga tider, går ut konstiga tider och är oftast själv.. HAHA!

Men idag så känns det bättre med skallen och jag har fått städa upp lite efter hjärtat va här ;)
Men men.. Oh ja, jag har skaffat instagram nu! Äntligen kom det till android! Wiihoo!

Heter BandiitQueen där så börja följ mig så följer jag er också! :)

Har tänkt på att gå till frissan en dag, göra håret i lite ljusare färg.. kanske slingor osv. Börjar få min blonda utväxt ganska mkt nu och tänker att när sommaren kommer måste jag antigen färga den hela tiden mörk eller bli ljus under sommaren.? Vad tror ni?


Fast nu när det är sommar blir det säkert emot de blonda hållet igen, är ju faktiskt född ljus (Va mer vit i huvudet när jag va liten tills jag färga första gången). Haha!

Well nehej, nu ska jag kolla på någon film, dricka mer kaffe och verka som jag gör något vettigt idag!


Passar jag bäst som blond eller brunett?

Eller;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela