BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Fredag kväll!

Publicerad 2011-12-02 18:07:52 i Allmänt,

Har haft ett par riktigt bra dagar den här veckan kan man säga.. Förutom att jag fick feber i tisdags och den gick över heelt på torsdagen ;D tror det va min tatuering som spökade lite..
Har haft iaf bra dagar utöver det ^^ Mysigt, lugnt och skönt med massa film och gos ;)

Här är en bild på tatueringen iaf som jag skrev att jag skulle lägga ut häromdagen.. men de är den första och ända bilden jag har än så länge ;) Och tog den direkt när den va klar därav det svarta på ryggen.



Ska ta en bättre bild sen nu när den håller på och läker o så ;)

Idag har jag tagit en kaffe med Lillsussie och vi är riktigt spända på kryssningen på torsdag! Kommer bli totalt AWESOME! <3 Untz Untz.....

Nehej nu ska jag kila till min goda vän Jeanette och äta taco och glo på film!

Ceeyaaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela