BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Dåså

Publicerad 2017-05-01 10:46:44 i Varddag,

Måndagen kommen. Vad tusan ska man göra. Måste deklarera! Oh gosh! Hade varit mycket lättare om man inte haft bilagor o fylla i *fattarnoll* men det får gå på något sätt!

Idag kommer M hem iaf så det ska bli jätte skönt. Kanske jag får lite tid för mig själv så jag kan bara ligga raklång eller något, spela kanske... 

Igår var det Valborg med konstigt nog fint väder, vi var ute på promenad och strosade runt under dagen för att sedan spendera sofftid med serien vi kikar på. 
På kvällen ville vi se brasan så satte Emil i sele och smsade över Adam på besök. Vi kikar och Emil är så snäll i sin sele och somnar precis innan den tänds. Eld show var det också vi fick kika på. Alla barn älskade det och vet att när Emil blir äldre kommer han säkert uppskatta sånt också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela