BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Vilken dag

Publicerad 2017-06-02 19:18:11 i Allmänt, Dagens bild!, Varddag,

Emil har sovit större delen av dagen, vet ej varför men de va väl skönt. 

Men för mig, nja jag behövde ut en sväng så vi tog en premiär tur ner på stan och runt om i nya lord of the rings sjalen 😍 fick väldigt många blickar som log och såg uppmuntrande ut. Va jätte skönt och bära o Emil somnade på vägen hemåt! Inte ett endaste klagomål ifrån han trots det nog va lite varmt i den. 
När vi kom in sen så släppte jag upp sjalen lite o satte mig i soffan där han sov kanske 30min till. 

La ut mina anonser om Emils begagnade kläder och det känns verkligen. Uj uj, min bebis börjar bli stor (större) men får hoppas någon tar god hand om dom tillslut ändå. 

Nu ska jag leka vidare med Emil på golvet innan M kommer med käk :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela