BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Suget efter..

Publicerad 2017-04-18 19:59:20 i Varddag,

...chokladbollar! Herre jävlar vilket sug jag har efter det just nu. 

Skulle lätt kunna äta en hel drös! 

Knappt minus på vv men ändå ett litet minus. Sålänge det inte är något plus så är jag nöjd! 

Hade min mamma på besök idag och hon gosade massor med Emil och vi planerade att eventuellt äta taco i helgen hos henne. 
Kanske att jag o Emil åker med henne till v.ås en sväng oxå i veckan men det får vi se. 
Nu ska vi iaf kolla på Breaking bad och försöka natta lillen som är jätte trött. 

Lägg dags! Bye bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela