BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Är lätt och glömma

Publicerad 2017-04-30 17:01:09 i Varddag,

Jag har verkligen så trist o dålig fantasi och sitta här och skriva. Speciellt på en telefon, surfplatta.. och om mig. Så tråkigt egentligen för folk och läsa om, finns säkert dussin efter dussin med lika bloggar!

Vad kan man göra för att nå ut.. men samtidigt skulle jag nog inte orka maintaina en rolig, flera inläggsbas varje dag.
Jag har knappt tid och gå på toa ensam. 

Men hela den här veckan har det bara varit jag, Emil och hunden Maestro hemma. Har blivit massor av promenader med sele oavsett väder, lite drygt för Emils intryck har gjort så han knappt sover om dagarna vilket resulterat i trött skrik emot kvällen. Tycker så synd om han när jag inte har något val än och göra grejerna vi gjort. 
Imorgon kommer iaf M hem efter sin vecka så kommer nog vilja boka frissa, egentid delux!!  Har inte unnat mig något eget sen efter vi kom hem ifrån Japan för vadå, 2år sen? LOL! Nä det börjar nog bli dags. 

Ikväll är det Valborg och ska ta en tur ut med hunden o Emil till o kika på brasan. Om det inte blir sämre väder ute. 

Bjuder på en ful selfie idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela