BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

leeediiig!

Publicerad 2013-01-28 18:22:19 i

hejhej bloggen. äntligen är man ledig i ja, två dagar men ändå!
när jag kom hem i morse gick jag med hunden o älskling till hans skjuts. sen gick jag o busen hem.

men det fanns en sak jag upptäckte är att på hela sträckan ifrån mig till sjukhuset så finns det inte en ända sopkorg för hundbajs påsar. fick gå med han påse hela vägen hem. kanske borde finnas såna på lite fler ställen så kanske det är lättare för folk o ta upp sitt skit.
kan vara därför folk hellre väljer o lämna det åt naturen.. hmm..

Idag prata jag oxå med mäklaren o vi hoppas på bra svar av banken för då är huset vårat.! ((ヾ(○・ω・)ノ☆・゚::゚
men såklart är de två andra som ringt och vill kolla på huset. fan hoppas dom inte gillar det!

jag va oxå duktig och tog en träning, njuta eftermiddag. Va och simma i 30 min för att sen basta. Och solade! haha jag solar aldrig så var riktigt ovan men det va spännande och skönt med lite värme :)

nu blir det broccoli med en fin biff!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela