BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

fika...

Publicerad 2013-01-26 20:26:00 i

ja alltså ibland i mitt full späckade liv så är det som här helgerna jag jobbar mer än jag sover känns det som. jag är dock inte trött eller liknande utan jag saknar bara sakerna som att spela sims 3 , gosa med råttorna och hunden. umgås med min sambo och njuta av ett glas vin.

igår så fann min sambo ett kort på mig som han fick när vi var tsm för länge sen. både han och jag trodde kortet va förlorat för länge sen men igår dök det upp i en bok hans mamma kom över med. man blir både glad över att det inte är borta men mest av allt blir man glad över att han verkligen sparade det.



dumma blogg vill inte att bilderna ska hamna på sniskan. aja..
som jag skrev häromdagen, böj på huvudet.

bilden är på mig när jag va ehm..16 ? fotografen är min bästa kompis Pauline när hon pluggade media. ^^

nu ska jag faktiskt diska min tallrik och sen jobba vidare. har ett par timmar kvar. arbetsmyra? jo visst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela