BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

God morgon!

Publicerad 2012-04-13 05:05:18 i Varddag,

Åh idag är det första dagen för mig på några dagar jag ska jobba. Blir en till dryg vecka dvs. fre-fre! :S
Hela den här helgen är det 36 timmars jobb och sen först på måndag får jag en sov morgon. Åh, men det kommer gå bra som vanligt. Är bara jag som inte gillar Förmiddags skift. Någon som håller med?
Är så mkt skönare och sooova!

Är ju också fredagen den 13onde idag, så får väl se hur mkt som går på tok idag!

Så blir att jag drar och jobbar nu!

Hoppas ni alla får en toppen dag nu! När jag kommer hem ska jag svara på kommentarer som jag såg igår att jag fick! Yay!!! :D

Kommentarer

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-04-13 14:09:09

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför 500-600 läsare! Klicka på länken för att få reda på mer.

---> http://jaasses.webblogg.se/2012/april/dagens-blogg-13-april-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela