BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Åren går och bloggen står still..

Publicerad 2018-11-01 11:09:29 i Varddag,

Well.. Jag har iaf haft ett sånt jävla år xD Fullt upp och dagarna bara går..

Fyllt 30 nu nyligen, yay.. 

Började äntligen med Viktväktarna igen i sommras så sen dess har jag tappat 16kg. Vilket är en sån förändring jag knappt kan tro det själv. Är inte vid min målvikt än men sen jag startade med VV 2015 för första vändan, sen paus, höll vikten, startade igen o sen paus när emil va liten.. Så är det tappade 25kg.
En lång resa men jag har ca 12kg kvar till målvikten och redan så känner jag mig fräshare, snyggare, piggare och så mycket mer motiverad. Viktväktarna är verkligen bra! Inspirerat folk ifrån jobbet och vänner där alla är lika glada o nöjda över hur man kan äta och tappa vikt. Känns knappt som man bantar xD

Före och Efter bilder.

Se förändringen gjord på ett år.. Och nu är det ännu fler kilon som är borta sen bilden *efter* togs.
#viktväktarna


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela