BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Då försöker jag igen då..

Publicerad 2018-04-25 22:33:06 i Varddag,

Som vanligt håller jag i mitt skrivande typ 1 eller 2 inlägg. 
För menar, hur kul är de för andra och läsa om min vanliga varddag. 

Den ser oftast ut såhär:
Gå upp med Emil 06. 
Frukost 07.
Lek o mys fram tills 11 ungefär. 
Sen sover han lunch i 2 timmar. 
Vi äter lunch när han vaknar. 
Sen lek fram till middag 17.
Bolibompa vid 18. 
Sängen 19. 

Ibland har vi besök av min bästa syster eller min vän o hennes dotter. Ibland promenad eller en åktur iväg. 
Så.. ja det är inte direkt så mkt o skriva om 😂 

Vi har en bra rutin iaf. 

Idag fick iaf grabben en egen dammsugare. Riktig höjdar leksak enligt Emil! 😍 (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela