BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Fullt upp

Publicerad 2017-04-24 20:17:00 i Varddag,

 

Här har dagarna gått i ett. 

Middag i lördags hos min mamma. 
Kyckling o ris bjöds det på och Emil fick va stor kille o sitta i egen liten stol, stolt mor man blir. :) 
Sen har killen hållit på och förberett sig inför vår lajvet och det har blivit för mig mkt mer jobb med Emil o sen har jag målat lite saker åt killen oxå. 
Nu blir jag, Emil o en av hundarna hemma under veckan så får se vad vi gör. Tyvärr började det snöa idag så hoppas de försvinner senare. 
Så man kanske kommer ut en sväng på promenad!
 
Idag lagades det matlådor till mig så jag har mat 😂 med en liten bebis, lat mamma så kommer jag inte ställa mig o laga. Hahah! 
 
Ja nu blir de o titta sista avsnittet på en anime serie jag kikat på ett tag. 
Hyouka ! Påminner om en sherlock Holmes men i skolmiljö o ungdomar som enbart löser saker för dom är nyfikna. Simpla saker som en stulen choklad, meningen bakom en film osv. 
bilden prt ifrån serien.
Ha de bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela