BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Gahahaha...

Publicerad 2014-08-22 13:38:57 i Varddag,

Hej bloggen. Oj så länge sen det var jag la in ett inlägg.
Livet är fortfarande inte så spännande att jag har så mkt och skriva om ;D
 
Dock händer det massor men då jag helst inte är den person som delar mer av mig själv än vad jag vill ska förevigas på nätet så blir de ganska lite och skriva om.
 
även om jag saknar ibland och göra bilder, lägga upp tips på anime och dylikt så händer det sällan.
 ;) Jag spelar dock WoW ganska mkt och gillar det starkt. Är så skönt ibland och bara försvinna in i en värld och möta folk där.
 
Skulle dock inte ha något emot att kanske försöka hitta fler vänner och umgås med där jag bor. Så man kan komma ut mer som jag gjorde förut med min gamla bbf som jag idag inte har någon som helst kontakt med :/
Men umgås med mina hundar och min älskade sambo <3
 
Färgade håret rosa innan sommaren också, va så nyfiken på om jag skulle passa i det och, jag älskar det!
Färgen är typ cotton candy rosa och blandade i ordning det med 2 msk rosa färg (färg ifrån bluefox, cenarion pink) och sen ca. 6 msk balsam. Har det i ungefär en timme och sen sköljer jag ut det ^^ Så jävla snyggt!
 
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela