BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

En till Familjemedlem!

Publicerad 2013-03-17 09:54:44 i Varddag,

Hej ^_^
 
Vet att jag knappt skriver längre men saker o ting är mer viktiga i riktiga livet än här ;)
Sen är det också så att vi fått en liten ny familje medlem, Maestro!
 
En nu idag 9 veckors valp som är enbart söt när han sover, tror v fick just han pgr av våra synder ;) LOL
Nejdå men han är precis som alla valpar är, bitig, lekfull och väldigt kramgo!
Vi har fullt upp med att få han rumsren så det är utgång stup i kvarten men ändå än så länge händer det inne. Vi har tålamod och ska ha skiten i hela hans liv så det blir säkert bra tillslut!
 
Han är av rasen Basenji så han skäller inte med joddlar, låter himla gulligt när han gäspar osv.
Fy tusan. Lägger upp en bild på han så ni får se den vi även kallar Monstro! xD
 
Låt inte hans söta blick och rynkiga panna lura er, han biter er i näsan fortare än ni anar ;)
 
Det går dock bra med våran äldre hund, Castor och lilla valpen. Visserligen så får ju inte valpen betee sig hur han vill så det säger Castor ifrån. Bra där! :D

Nu ska jag äta resterna ifrån Lax pajen jag gjorde igår!
 
Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela