BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Tävling!

Publicerad 2013-01-03 18:07:10 i Allmänt,

Hej!

Har varit lite dåligt med uppdateringen här men ja vad ska man göra, det är jul o nyår? Man har mkt annat och göra ^^

Men jag brukar ju alltid läsa runt på andra bloggar jag finner intressant och hittade en blogg av en tjej som har en BIG ass family. Menar 16 syskon? Wow. Det är häftigt men kan tänka mig saker o ting kan bli lite väl mtk med en sån stor familj. hehe ^^
IAF... Man kan vinna ett presentkort ifrån "Fashionyouknow". Och why not? Jag bryr mig inte om de är fejk eller inte.. :)
Är alltid kul och shoppa på nätet om man säger så ;)
 
Hennes blogg är iaf här!
Och inlägget för tävligen är här!
 
 
God fortsättning på det nya fina året 2013!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela