BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

hus tittande.

Publicerad 2013-01-12 16:56:40 i

hej hej bloggen.

idag vakna man runt halv 1 bara för att åka o titta på ett hus..
Det va som att man kom hem, va det bästa finaste och perfekta huset.. fan alltså! jag blir så glad att man finner ett hus som är helt nyrenoverat,passande för yngre, ljust öppet u name Italien. va många som tittat men mest äldre och enligt mäklaren va det ingen som fastnat.
förutom vi.

jag hoppas 2013 blir året jag o älskling köper hus och helst det här.
・゚:+ヽ(*´^`)ノ+:゚・Fight!!!

kan man bli kär i ett hus? vackra fina hem..

vi får se och hålla tummarna att jag får ett bra svar av banken, så vi kan lägga ett bud på huset.
.+:。(ノ^∇^)ノ゚.+:。 nu ska jag iväg och jobba. kommer bli en lång och tänkbar natt.. ojoj hur ska man orka när man är så uppspelt? det kändes som man aldrig ville åka därifrån.


glädjen att hitta ett hem där man kan starta familj, ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela