BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Fredag!

Publicerad 2013-01-04 18:17:18 i Allmänt,

Fredag.. Vad ska man göra?

Jag har städat hela dagen kan man säga. Dammsugit, diskat, städade råttburar och torkat golv. Yay!
Men kändes skönt när sambon kom hem och säger "Vad fint du gjort de älskling." Då är man faktiskt nöjd :D

Ikväll ska vi glo på HIMYM och äta Tacos. Noom nom.

Bjuder på en bild på en av tjej rådisarna jag äger. Bloody Mary.

XoXo.

Kommentarer

Postat av: Ido

Publicerad 2013-01-07 16:46:33

söt rådis! jag har börjat blogga lite smått men jag är så ovan.. hahaha.. tänkte iaf skicka en kommentar med länken, vet inte om jag gillar själva bloggsidan dock.. är den här bra?
puss&kram / din gamla vän!

Svar: Den här blogg poratalen är rolig då du kan göra mkt eget med htlm koder o sånt, men annars är dom alla likadana.Men du, inte kan du skriva gamla vän? Det va sårande.. :(
Martiina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela